التحدي
التحدي
التحدي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

التحدي

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

يلا نضحك

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ahmed222
المدير العام
المدير العام
ahmed222

رقم العضويه :
1 : 196

يلا نضحك Empty
مُساهمةموضوع: يلا نضحك   يلا نضحك Icon_minitimeالإثنين مارس 17, 2008 8:41 pm

بخييييييييل
مره واحد بخيل سألوه اذا أجا برد ايش بتسوي ,قال بقرب شوي على المدفئه وسألوه كمان اذا أجا برد كثير إيش بتسوي قال بقرب اكثر على المدفئه فسألوه إذا إجا برد كثير كثير إيش بتسوي قال ساعتها بشغل المدفئه

البغبغان
واحدة أهدت صاحبتها بغبغان , ثاني يوم سألتها عن الببغان؟؟؟ قالتلها صاحبتها, عادي طعمه زى طعم الدجاج.

البيض
سكران ماسك الفرخة بتاعته ..قاعد يضرب فيها يضرب فيها ويقولها: كل يوم بيض بيض مافيش جبنه

العلم نور
كلب شوارع مر من جنب قسم شرطة شاف كلب بوليسي قال آخ لو كملت تعلمي

محسوبة عالكعب
واحد بلدياتنا راح يشترى لمراته جزمة فراح لمحل وقال لصاحب المحل عايز جزمه من غير كعب وخفيفه شويه ورخيصه صاحب المحل قال ماشى وجاب الجزمه فقالت مراته: ده مينفعش انا عايزه بكعب. ودبت خناقه فصاحب المحل قرف منهم فقال لبلدياتنا متاخدها بكعب هو انت الى حتلبسها قال لع من غير كعب هو انت الى حتنضرب فيها

تمشي الرياح بما لا تشتهي السفن
سئلوا واحد زعلان: ليه قتلت أبوك ؟, جاوب: كانوا عاملين رحلة للأيتام , كنت عايز اروحها طب ليش قتلت عمك ؟ جاوب: كنت عايز ابن عمى يسافر معايا طب ليش كنت بدك تنتحر؟ جاوب: أصلهم لغوا الرحلة.

للتوضيح فقط
مرة واحد خد مراته جنينه الحيوانات و صورها جنب قفص القرود و علق الصورة فى الصالون و كتب تحت الصورة :هذه صورة زوجتى مع القرود, ملحوظه زوجتى الثالثه على اليمين.. ها ها ها

إحساس غريب
واحد و هوا بيموت اتطلع بمراته تطليعه رومانسيه و قالها لما طحوني من الشغل كنتي معاي ولما مرضت وقفتي جنبي ولما فلست برضوا كنتي معاي و إسا واقفه جنبي, ومسك ايدها بحنيه و قالها مش عارف ليش حاسس انك نحسه علي

مزحه
علي يرد على التليفون .. المتصل طبيب غرفة الطوارئ بالمستشفى .. بقولو: " زوجتك عملت حادث سيارة خطير و لدي أخبار سيئة و أخبار جيدة .. الأخبار السيئة أنها لن تستطيع استخدام أي من ذراعيها الإثنين أو رجليها الإثنين مرة أخرى .. و أنها ستحتاج الى مساعدة في الأكل و الذهاب الى الحمام مدى الحياة" علي: " يا الهى .. و ما الأخبار الجيدة ؟؟؟؟" الدكتور : بمزح معك.. ماتت ! هاهاها

الحب من أول درس
التلميذ : بحبك يا معلمتي و عاوز أتجوزك... المدرسه: بس أنا مبحبش الأولاد الصغار... التلميذ: وأنا مش مستعجل على الأولاد

sorry, really sorry
وفد زار صدام ولما خلّصوا طلع الوفد من عنده بعدها حاول صدام يدخن سيجارة ما لقي القداحة، شك في الموضوع واتصل على البوابة وقال حققوا مع الكلاب الي طلعوا من عندي، سرقوا قداحتي الذهبية. بعد عشرة دقايق اتصل صدام بالبوابة مرة ثانية وقالهم لقيت القداحة خليهم يروحو، قالولو مامنقدر ياسيادة الريس. قالهم ليش؟؟؟ قالولو حققنا معهم سيدي نصهم ماتوا اثناء التحقيق والنص الثاني اعترفو ا سيدي.

المنحوس...
مرة واحد موهوب لكن منحوس خطرتله فكرة, قال باخد نملة وبعلمها فن الباليه, فعلا أخد نملة وعلمها فن الباليه وتعب عليها كتير وكان متوقع انه حياخد فيها جايزة نوبل, فراح يعرضها على اعضاء المجلس بس وهو في الطريق لاقى طفل صغير بعيط قاله بتعيط ليه يا حبيبي ما تزعلش وفكر وقال بفرجيه النملة راح يفرح، فرجاه النمله وقاله ايش هاي ياحبيبي الولد أخد النملة فعصها فماتت وقاله هاي نملة . الزلمه انجن واخدوه على مستشفى المجانين وقعد فيها عشرين سنة, بعد ما طلع قال لازم اعملها كمان مره وفعلا قعد عشر سنين يعلم نملة تانيه فن الباليه لما خلص راح يعرضها علي المجلس بس وهو في السكة قال لازم اجرب ردود الفعل على اي واحد بس المهم مش صغير ، لاقى رجل واقف بعيد قال هو ده راح لعنده اعطاه النمله وقاله لو سمحت قولي ايش شايف ؟؟؟؟؟ الزلمه اخد النملة وفعصها وقاله انا قولتلك من تلاتين سنة انو هاي نملة.
https://althdi.yoo7.com
a7la_klam
اداري
اداري
a7la_klam

المزاج : عادي
رقم العضويه :
1 : 11

يلا نضحك Empty
مُساهمةموضوع: رد: يلا نضحك   يلا نضحك Icon_minitimeالإثنين مارس 17, 2008 10:08 pm

ههههههههههههههههههههههههههه
تسلم الأيادي
evil_for_ever
مشرف الأغاني الأجنبية
مشرف الأغاني الأجنبية
evil_for_ever

المزاج : لوز
رقم العضويه :
1 : 12

يلا نضحك Empty
مُساهمةموضوع: رد: يلا نضحك   يلا نضحك Icon_minitimeالجمعة مارس 21, 2008 9:46 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههه

شــــــــكـــــــــــــرا يــــــــا حبــــــــى

cccccccccccccccc
eidoo
نائب المدير
نائب المدير
eidoo

المزاج : عالى
رقم العضويه :
1 : 2

يلا نضحك Empty
مُساهمةموضوع: رد: يلا نضحك   يلا نضحك Icon_minitimeالخميس مارس 27, 2008 12:39 pm

موضوع مميز تسلم إيدك

فى انتظار إبداعاتك

يلا نضحك 913789323

يلا نضحك 913789323
ghost_21
مشرف الافلام العربيه والاجنبيه
مشرف الافلام العربيه والاجنبيه
ghost_21

المزاج : عالي جدا
رقم العضويه :
1 : 20

يلا نضحك Empty